Протягом 9 місяців 2017 року до адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради надійшло 1685 звернень від громадян, 1495 листів від підприємств і організацій та 35 запитів на інформацію.
Основні питання, які порушені у зверненнях громадян: будівництво (будівництво лоджій і балконів, оформлення перепланування квартир, незаконне будівництво сусідами), комунальне господарство та благоустрій, соціальний захист населення (матеріальна допомога, допомога на поховання, оздоровлення, видача посвідчень багатодітним сім'ям), транспорт і зв'язок (порушення графіку руху маршрутних транспортних засобів, неналежне облаштування кінцевих зупинок автотранспорту), торгівля (розміщення об'єктів торгівлі, незаконна стихійна торгівля, порушення режиму роботи і тиші), забезпечення законності та охорони правопорядку, діяльність органів місцевого самоврядування та ін.
Переважна кількість заявників, що звертаються до адміністрації з приводу надання матеріальної допомоги, це соціально незахищені категорії громадян: учасники війни, інваліди, діти війни, пенсіонери, сім'ї з дітьми пільгових категорій. За 9 місяців 2017 року адміністрацією району виділена допомога 127 малозабезпеченим громадянам на загальну суму 56,8 тис. грн. На поховання рідних та близьких надана допомога 49 громадянам на загальну суму 29,4 тис. грн.
Головою адміністрації у звітному періоді проведено 17 особистих прийомів громадян, у тому числі 3 – виїзних. Всього прийнято 67 мешканців району із зверненнями з ремонту доріг, кронування та знесення дерев, облаштування контейнерних майданчиків для збору ТПВ, обладнання спортивних та дитячих ігрових майданчиків, надання матеріальної допомоги, проблемних питань в роботі ОСББ та інш.
До служби у справах дітей надійшло 180 звернень з питань встановлення опіки та піклування над дитиною, обстеження умов проживання дітей, участі батьків у вихованні дітей та ін.
Відділом ведення Державного реєстру виборців отримано та відпрацьовано 216 запитів і звернень від виборців та суб’єктів подання відомостей.
Головну увагу фахівці адміністрації при розгляді звернень мешканців району приділяюь якості та оперативності їх вирішення.
ПОШУК НА САЙТІ